Tuesday, November 24, 2009

WHOLESALE


MINAT BERNIAGA KECILA KECILAN??


KEUNTUNGAN 50- 150% DARIPADA MODAL

modal min hanya RM350 sahaja..
nak beli lebey pon boleh.. xde halangan..
boleh berniaga d sekolah.. hostel.. pejabat.. di karnival.. dan sebagainya..

inilah masa mencari duet poket.. sambil-sambilan kan.. apa salahnya..

syarat-syarat:

1: jumlah belian RM350 dan keatas
2: untuk cukup menimum barang untuk borong-->
brooch : misti min 3set/ design
foot detox : misti min 350pcs (RM1/pcs)
anti nano slip pad : misti min 25 pcs (RM7/pcs)
keychain: misti min 100 (RM0.75/pcs)

3: barang boleh campur... contohnya ambil foot detox + keychain atau anti nano slip pad + brooch .. yang pasti misti cukup min quantity untuk setiap barang dan misti min belian rm450.. kalau nk order lebih tak ada masalah

4: harga pos tangungan sendiri
Semenanjung RM35
Sabah Sarawak RM45

5: HANYA UNTUK YANG BETUL-BETUL NAK BERNIAGA SAHAJA .. bukan sekadar nak bertanya-tanya sahaja


p/s: jika berminat sila emailkan detail anda ke alamat email kami.. atau sudmit order form

:: harga borong adalah tidak sama dengan harga yang dinyatakan di dalam blog ::
--> harga yang di berikan adalah mengikut harga pasaran borong <--

1 comments on "WHOLESALE"

Anonymous said...

sori nak tanya nak order mcm ne barang pun tak display...

TERMS & CONDITIONS

PRODUCTS:

1: Just for SERIOUS BUYER only.
2: Price are not negotiable.
3: All items are 100% new and in good quality.
4: items sold are not exchangeable
5: items are not refunable


UPON PAYMENT:
:: All items will be delivery upon payment and availability


AFTER PAYMENT:
:: All items will be process 24-48 hours after payment have been made
(for buyer convinient, we will make a call, email, or SMS to ensure that we have recieve the buyers payment & send tje items out. )


SHIPPING:
:: Price listed on the items is not included shipping fees
:: any damage during the shipping, it will not be responsible


ORDER FORM:
1: buyer must sudmit the order via order form
2: no changes are allow once you submit the order form.

3: PLEASE DON'T SUDMIT the form if you are not comfirm to purchase the item.